Piruletes Super3 Familiar

Edat: A partir de 6 anys + com a mínim 1 ADULT*

* En el taller de PIRULETES SUPER 3 FAMILIAR, els infants han d'anar com a mínim amb un adult responsable que també ha d'adquirir plaça al taller.

Descripció: En aquest taller s’elaboren piruletes de xocolata blanca, amb llet i negra, utilitzant una eina molt comuna en pastisseria: la mànega pastissera. Després, es poden decorar amb espècies, fruita seca i fruita, creant les piruletes més divertides i originals. A més, inclou una visita guiada al museu.

Horari: Primer diumenge de cada mes.

Durada: 1 hora i mitja

Preu: 19 € per adult (Els infants tenen gratuïtat presentant el Carnet Super 3, per fer reserva d'aquesta activitat cal que envieu un email a reserves@museuxocolata.cat o bé al telèfon 93.268.78.78)

DESCOBREIX MES A LA WEB DEL SUPER 3

Alerta al·lèrgens: L'activitat inclou degustació de producte. En cas d'al·lèrgia o intolerància a la soja, gluten, fruits secs, cacauet, llet, mostassa, o per a més informació sobre al·lèrgens, contacteu amb nosaltres a reserves@museuxocolata.cat