Per a tota la família!

Horari: Amb reserva prèvia

Durada: 1 hora 30 minuts

Preu: 15€

* Alerta al·lèrgens: L'activitat inclou degustació de producte. En cas d'al·lèrgia o intolerància a la soja, gluten, fruits secs, cacauet, llet, mostassa, o per a més informació sobre al·lèrgens, contacteu amb nosaltres a reserves@museuxocolata.cat

*Per la compra de les entrades a l'activitat inclou visita lliure al museu (no inclou visita guiada). Per visitar el museu és recomana venir mitja hora abans de la iniciació de l'activitat. L'última sessió per visitar el museu és a les 18:30h, 14:30h els diumenges o festius.

< Abril 2024 >