Regala Xocoexperience!

El Museu de la Xocolata proposa una nova experiència per gaudir en companyia.
Pots regalar l'experiència i deixar que el destinatari escolleixi el dia!

Disposem de 4 modalitats:

Xocolata & Piruletes: Aprendràs les tècniques del mestres xocolaters per fer les piruletes més originals, creatives i saboroses, on tú podràs triar les combinacions que desitgis: amb fruita fresca, espècies, fruits secs…Una vegada fet el taller, podràs sorprendre als teus amb les elaboracions realitzades.

Xocolata & Xocolating: Un taller pensat pels amants de l’alta gastronomia. Podràs a elaborar una àmplia gamma de productes xocolaters: rajoles, piruletes, bombons roca, trufats i tot allò que la teva imaginació et permeti crear.

Xocolata & Vins: Per als més gourmands! Una original proposta de maridatge de diverses varietats de xocolata amb diferents percentatges de cacau combinats amb vins Chardonnay, Cabernet Sauvignon i dos caves catalans.

Xocolata & Tast: Un recorregut sensorial a través dels sentits de la vista, l’oïda, el tacte, l’olfacte i el gust per aprendre a distingir les diferents varietats de xocolata i les seves característiques.

Activitat per a 2 persones (adults). Preu: 65€/pack. Consultar preus en el cas d’afegir més acompanyants.

Qualsevol pack contempla una visita guiada al Museu i l’activitat en exclusiva durant dues hores i mitja acompanyats per una guia. Es contempla l'opció de adquirir un Val Regal amb opció de data oberta (caducitat 1 any).

Informi's trucant per telèfon al 93 268 78 78 o enviant un missatge a través de l'apartat "Contacta amb nosaltres" que trobarà a la pàgina principal.

< Febrer 2017 >