Programa d'Activitats per a Escoles Bressol, Educaciķ Infantil, Primāria i Secundāria

2018-19
El Museu de la Xocolata presenta un programa dirigit especialment per a l'alumnat
d'Escoles Bressol
Educació Infantil i Primària
Educació Secundària i Batxillerat

Amb aquesta eina desitgem que els docents puguin consultar de forma directa i ràpida l'oferta d'activitats que ofereix el Museu de la Xocolata i així, facilitar la reserva de la visita dels grups escolars.

A més del ventall d'activitats que s'ofereixen, el museu disposa de material didàctic adreçat a les etapes d'educació corresponents. Aquest material s'ha projectat d'acord amb el disseny curricular dels diferents cicles educatius preveient el conjunt d'objectius i continguts per treballar abans, durant i després de la visita.

Com reservar una activitat al MX
Disposem d’una pàgina web que permet realitzar la reserva immediata de l’activitat desitjada. Una vegada feta; rebran un correu electrònic amb la confirmació de la reserva.
Reserves per la web per a:
                                    www.museuxocolata.cat/activitats.php

També oferim la possibilitat de fer la seva reserva a través d’atenció telefònica:

Departament de Reserves:
tel.      93 268 78 78
mail.   reserves@museuxocolata.cat

Descarregueu els programes escolars:

< Novembre 2018 >