Gastrofilms: Cimena i Xocolata

Una vetllada feta pels amants del cinema i la xocolata més exquisida.
La xocolata és un element evocador, utilitzat en diversos films on és protagonista o inclús un element que resulta imprescindible.
Es tracta d’una sessió que analitza pel·lícules, directors, actors i gèneres des de tot allò que te a veure amb el menjar, els restaurants i la cuina a la vegada que tastem el mateix que a la pantalla.
Són moltes les referències gastronòmiques al cinema i amb aquesta activitat posem a l’abast dels més cinèfils tastar les creacions més emblemàtiques, les curiositats més sorprenents i les anècdotes més desconegudes entorn al setè art.
Una sessió per escoltar, mirar i tastar en primera persona!
Aquesta sessió inclou diferents talls de pel·lícules seleccionades per Albert Galera i Jordi Beumala i degustarem xocolates a càrrec d’Eugeni Muñoz de la Pastisseria Muñoz de St Vicenç dels Horts.

Gastrofilms: Cinema i Xocolata
Data: Dissabte 1 de juliol a les 18:00h
En aquesta vetllada es combinaràn diferents talls de pel·lícules on la xocolata és la protagonista amb la degustació de diferents productes elaborats a base de xocolata.
Preu: 12.00€/participant

Informi's trucant per telèfon al 93 268 78 78 o realitzi la reserva online en:

Museu de la Xocolata
Comerç 36. BCN