Política de privacitat

Per accedir a l'àrea d'usuaris del web del Museu de la Xocolata cal estar registrat. Les dades de caràcter personal s'integren en els corresponents fitxers informatitzats del Museu de la Xocolata, d'acord amb la legislació i la normativa vigent en cada cas.

El Museu de la Xocolata garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com també la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

Exercici de drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei 15/99, LOPD.

Per a l'exercici d'aquests drets podeu dirigir-vos a:

Museu de la Xocolata
Comerç, 36

F. 93 268 78 79

o al correu electrònic museu@pastisseria.cat, indicant clarament en l'assumpte: «Tutela de drets LOPD».