Condicions d'ús

Les condicions generals d’ús regulen el funcionament i les característiques del web del Museu de la Xocolata. Quan l’administrador ho consideri oportú, el Museu de la Xocolata es reserva el dret de modificar-ne els continguts.

Propietat intel·lectual

Els continguts d’aquest web –textos, gràfics, imatges, material sonor i qualsevol altre material publicat– són propietat del Museu de la Xocolata o dels autors respectius, i estan protegits per la legislació sobre la propietat industrial i intel·lectual.

La bona fe dels usuaris

Els usuaris d’aquest web han d’actuar en tot moment segons les regles de la bona fe i accepten els següents punts:

> No aportar dades incompletes, falses o inexactes.

> Els continguts aportats al web seran respectuosos i èticament correctes
      amb les persones i entitats.

> No aportar continguts que siguin enganyosos.

> No utilitzar mecanismes o software per impedir l’adequat funcionament o alterar
      les dades que apareixen en aquest web.

> Fer un ús correcte de les claus d’usuari i contrasenya, cosa que comporta mantenir-les
      en secret i assumir qualsevol activitat que es realitzi amb aquestes claus.