Quin cacau! (Festa d'aniversari)

La manera més dolça de celebrar el teu aniversari acompanyat dels teus amics i amigues! Descobreix el món del cacau visitant el museu de la mà d’un expert. Juga i crea amb la xocolata amb els consells d’una pastissera i celebra amb la millor xocolata el dia més important de l’any!

Edat: De 4 a 12 anys
Infantil (en aquesta activitat està exclosa l’entrada als adults)
Descripció: La festa inclou:
   > Una visita al museu
   > El taller «Artistes de la Xocolata»
   > Berenar/esmorzar de xocolata i melindros o pastís de xocolata
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 2 hores
Preu: 17 € per nen/a (19.15 € per participant si es vol una fotografia impresa al pastís)
Número participants: de 15 a 25 participants com a màxim. En el cas de no arribar al mínim establert (15 nens/es) caldrà realitzar el pagament de la diferència de places

ERR -GAP