100% Dark

Ni 1, ni 2, ni 3, ni tan sols 4 sinó 5 són els sentits que necessitem i amb els quals pretenem que es gaudeixi de la manera més especial aquest tast de xocolates a les fosques que hem preparat.

Un tast pensat per potenciar els gustos i els aromes, no només els captats per la llengua sinó que ens centrarem en els que poden passar desapercebuts en el dia a dia.

Perquè tothom ha agafat un tros de xocolata i se l’ha posat a la boca, sense mirar res, quasi sense temps de treure l’embolcall. Però no tothom s’ha parat a pensar què ens pot aportar la xocolata de nou i com podem notar aquestes sensacions i, en definitiva, viure noves experiències.

Edat: A partir de 16 anys
Horari: Amb reserva prèvia