Maridatge de brandies amb xocolata

Edat: A partir de 18 anys
Descripció: Primer es tasta la xocolata, després el brandi oportú i, finalment, el maridatge d’ambdós productes. Durant aquesta activitat s’obtindran coneixements sobre la història del brandi, les seves característiques i el seu procés d’emmagatzematge, però, sens dubte, l’aliment principal és la xocolata, de la qual es coneixerà la història, els tipus existents i el procés de fabricació.
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 1 hora i mitja