Benvingut al Museu de la Xocolata!

Contacta amb nosaltres

Em vull subscriure al newsletter

Fruites amb xocolata

Edat: De 0 a 3 anys + 1 adult per nen/a (es necessari reservar la plaça de  l'adults per correu electrònic*)
Descripció: Activitat sensorial en la qual es potencia el sentit del gust. Els nens, amb l’ajuda d’una monitora, treballaran amb diferents fruites i faran els seus propis bombons amb xocolata desfeta.
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 1 hora
Preu per activitat: 25€ per nen/a

* S'haurà de confirmar el número d'adults acompanyants mitjançant un correu a reserves@museuxocolata.cat