PLA DE CONTIGÈNCIA

Protocol de seguretat covid-19

Des del Museu de la Xocolata estem prenent una sèrie de mesures per a tenir-ho tot preparat per tu!

-Tot el nostre personal està informat de les noves mesures de seguretat.

-Complim amb l’aforament permès en funció de la fase de la desescalada en la que ens trobem.

-Cobrim l’accés a la guixeta on adquirir els tiquets amb una mampara de metacril·lat.

-Es garanteix la neteja de superficies de forma freqüent fent èmfasi en aquellas de contacte freqüent com finestres, panys de porta, baranes, botons d’ascensor, aparells d’ús habitual per el personal des de taules fins a ordinadors.

-Es disposa de gel desinfectant a la zona de l’entrada del museu, als despatxos i als lavabos.

-El nostre personal, especialment el de neteja, va protegit amb guants i mascareta a banda de la utilització de gel hidroalcohòlic.

-Es mantenen les distàncies de seguretat.

-Els serveis a disposició dels clients es desinfecten una mitja de sis cops al dia, cada 1,5h aproximadament i només es podran fer servir de manera individual.

-Disposem de catifa desinfectant a l’entrada al museu.

-S’han près una sèrie de mesures pel que fa als treballadors: eliminació de reunions no essenials, reducció del nombre de treballadors per espai..

-Fomentem la venda online de les nostres entrades.

-Desifenctem els TPV en cas que hi hagi contacte.

-Els audiovisuals de què disposem no requereixen de contacte físic.

-Hem retirat tot el material en paper que ofereix el museu, així com els dispensadors de tovallons o sucres d’ús comú a la cafetería.

< Juliol 2020 >