Christmas stars familiar

Activitat on els participants experimenten un ofici en el que la xocolata esdevé un vincle per a la creació artística. A més de la part pràctica on es manipula i es tasta la xocolata, els participants coneixen a través de l’explicació, l’observació i el contacte l’origen d’aquest aliment com a producte derivat del cacau.
Edat: De 3 a 12 anys + adults
Descripció: Amb una prèvia explicació de l’arbre del cacau, del procés de fabricació i dels ingredients de la xocolata, s’aprendran les tècniques bàsiques per manipular la xocolata de la manera més divertida i dolça però amb motius nadalencs!
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 1 hora