Benvingut al Museu de la Xocolata!

Em vull subscriure al newsletter

Nit de versions amb Els Pasantes al Museu de la Xocolata

Sopar-espectacle a l'aire lliure per gaudir de l'estiu

El Museu de la Xocolata us proposa una vetllada diferent per suportar la calor de l'estiu.

Los Pasantes són una de les millors bandes de versions que existeix en aquests moments.

Amb més de 800 actuacions al seu haver són habituals de l’escena musical del nostre país.

En el seu repertori trobaràs el millor de la música pop/rock en general, amb unes interpretacions elegants però a la vegada enèrgiques.

Podràs escoltar els clàssics dels 60, 70 , 80 ... totes versions de cançons conegudes, des dels Fórmula V, fins Los Bravos passant pels Secretos o temes de La Movida o Sopa de Cabra.

Han estat convidats al Liverpool Beatles Convention, havent assolit gran èxit amb les seves interpretacions dels “Fab Four” en la mítica Cavern de Liverpool.

Pots veure fotos i sentir la seva música en la seva plana web http://www.lospasantes.com o afegir-te al seu facebook https://www.facebook.com/#!/los.pasantes

En finalitzar l’acte (1 hora aprox), els assistents podran gaudir d'un còctel a peu dret.

Museu de la Xocolata
Comerç 36. BCN

Reserves
info@museuxocolata.cat