Nit de versions dels millors clāssics al Museu de la Xocolata

El Museu de la Xocolata us proposa un sopar-espectacle a l'aire lliure per gaudir de l'estiu.

Los Pasantes són una de les millors bandes de versions que existeix en aquests moments.
Amb més de 800 actuacions al seu haver són habituals de l’escena musical del nostre país.
En el seu repertori trobaràs el millor de la música pop/rock en general, amb unes interpretacions elegants però a la vegada enèrgiques.
Podràs escoltar els clàssics dels 60, 70 , 80 ... totes versions de cançons conegudes, des dels Fórmula V, fins Los Bravos passant pels Secretos o temes de La Movida o Sopa de Cabra.

Han estat convidats al Liverpool Beatles Convention, havent assolit gran èxit amb les seves interpretacions dels “Fab Four” en la mítica Cavern de Liverpool.

En finalitzar l’acte (1 hora aprox), els assistents podran gaudir d'un còctel a peu dret.

Relació de dies i horaris en els quals aquesta activitat està programada:

DataHoraPlaces disponibles
20/07/201721:0042Reservar places