Benvingut al Museu de la Xocolata!

Em vull subscriure al newsletter

Piruletes Adults

Edat: A partir de 18 anys*
*Adults (en aquesta activitat està exclosa l’entrada a menors d'edat)
Descripció: En aquest taller s’elaboren piruletes de xocolata negra, utilitzant una eina molt comuna en pastisseria: la mànega pastissera. Després, es poden decorar amb xocolata blanca i amb llet , espècies, fruita seca i fruita, creant les piruletes més divertides i originals. A més, inclou una visita guiada al museu.
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 1 hora i mitja
Preu: 19€ per participant

*Alerta al·lèrgens: L'activitat inclou degustació de producte. En cas d'al·lèrgia o intolerància a la soja, llet, gluten, fruits secs, cacauet, mostassa, o per a més informació sobre al·lèrgens, contacteu amb nosaltres a reserves@museuxocolata.cat