Xocoexperience

Tria la teva experiència amb xocolata!

El Museu de la Xocolata us proposa una nova experiència per gaudir en parella o amb el teu amic/amiga. Tria la teva experiència entre aquestes 4 modalitats:

Xocolata & Piruletes: Aprendràs les tècniques del mestres xocolaters per fer les piruletes més originals, creatives i saboroses, on tú podràs triar les combinacions que desitgis: amb fruites fresques, espècies, fruits secs…Una vegada fet el taller, podràs sorprendre als teus amb les elaboracions realitzades.

Xocolata & Xocolating: un taller pensat per als amants de l’alta gastronomia. Durant dues hores, t’ensenyarem a elaborar una oferta variada de productes: rajoles, piruletes, bombons roca, trufats i tot allò que la teva imaginació et permeti crear.

Xocolata & Vins: per als més gourmands. Una original proposta de maridatge de xocolata, de diferents varietats i percentatge de cacau amb vins chardonnay, cabernet sauvignon i dos caves catalans

Xocolata & Tast: Un recorregut sensorial a través del sentit de la vista, l’oïda, el tacte, l’olfacte i el gust per aprendre a distingir les varietats i característiques del la xocolata.

Activitat per a 2 persones (adults ). Preu: 65 €. Consultar preus en el cas d’afegir més acompanyants.

Qualsevol pack contempla la entrada amb una visita guiada pel Museu i l’activitat en exclusiva durant dues hores i mitja acompanyats per una guia.

Informi's trucant per telèfon al 93 268 78 78 o enviant un missatge a través de l'apartat "Contacta amb nosaltres" que trobarà a la pàgina principal.

< Agost 2017 >