Treball recerca per alumnes de Quart d'ESO i Batxillerat

El Departament Didàctic del Museu de la Xocolata realitza un assessorament personalitzat per estudiants de Quart d'Eso i Batxillerat que vulguin centrar el seu treball de recerca en la xocolata i el món que l'envolta.
Per a aquestes necessitats, s'han creat dues opcions a escollir:

Opció 1: Inclou tots els serveis* (2 hores d’atenció personalitzada): 29€/alumne

Opció 2: Inclou tots els serveis* (3 hores d’atenció personalitzada): 60€/alumne

* El servei inclou atenció personalitzada, assessorament en el projecte i la possibilitat d'accedir al museu de forma lliure durant un període màxim de 3 mesos.

Informació i assesorament
Departament Didàctic